Maja Breifen Timantti Suomen käsityön museon Näytönpaikassa. Kuva Maja Breife

Toisen aarre on rannalta löytynyt kivi, toiselle metsän keskellä kimaltava lampi tai kedon koko kukkameri. Materia ry:n jäsenet ovat koonneet tämän vuoden näyttelyyn oman ajatuksensa omasta aarteestaan luovuutensa kautta.

Materia ry on keskisuomalainen vuonna 2011 perustettu muotoilu- ja taideteollisuusalan ammattilaisten verkosto. Käsissämme muotoutuvat niin värikäs tekstiili ja jämäkkä metalli kuin puu, lasi tai vaikkapa keramiikka. Toteutamme yksilöllisiä tuotteita, tilaustöitä, liikelahjoja sekä asiakkaalle räätälöityjä kurssi-, luento- ja ohjauspalveluja.

Materia on keskisuomalaisen muotoilun ja taideteollisuuden puolestapuhuja. Yhdistyksen tavoitteena on tarjota keskisuomalaisille materiaalipohjaisen taiteen, taidekäsityön ja käsityömuotoilun ammattilaisille väylä verkostoitumiselle. Yhteistyön avulla synnytetään toimintaa: näyttelyitä, messuosallistumisia ja koulutusta.

Näytönpaikan näyttelyyn osallistuu:

Elina Ahonen
Maja Breife
Sini Kolari
Marjaana Niskanen
Mari Ohra-aho
Anu Pylsy
Anu Rinkinen
Leena Sipilä
Marianne Tiitinen-Ritvanen

Näyttely Näytönpaikassa:

Materia ry – Ajatuksia aarteesta 2.10.–18.11.2018

Näytönpaikan näyttelyitä voi ihailla kellon ympäri osoitteessa Kilpisenkatu 12.

Materia ry

Materia ry on keskisuomalainen vuonna 2011 perustettu muotoilu- ja taideteollisuusalan ammattilaisten yhdistys. Verkostoon kuuluu n. 30 jäsentä.

www.materiary.fi