Käsityöläisten joulutorilta helposti uniikit lahjat pukinkonttiin.

Tunnelmallinen käsityöläisten joulutori avaa oven jouluun.

Vuosittain joulukuun toisena viikonloppuna Suomen käsityön museossa koetaan aitoa joulutunnelmaa käsityöläisten siivittämänä. Paikalla on 20-25 käsityön ja designin ammattilaista myymässä tuotteitaan lahjapaperiin käärittäväksi. Joulutorilta löydät yksilölliset käyttö- ja koriste-esineet perheelle, sukulaisille ja ystäville.

Modernin ja tässä ajassa elävän ihmisen Joulutori tarjoilee viikonlopun aikana yli 4 000 kävijälle laadukasta käsityötä, kohtaamisia, joulukahvion kuumien juomien ja leivonnaisten tuoksuja, elävää musiikkia ja näyttelyitä upeassa, tyylikkääksi laitetussa museossa.

Samalla matkalla voit piipahtaa viereiseen kortteliin Jouluiseen taidebasaariin, jossa kohtaat keskisuomalaiset kuvataiteilijat myyntipöytiensä takaa Jyväskylän taidemuseon tiloissa.

Yleisöllä on vapaa pääsy Käsityöläisten joulutorille ja näyttelyihin.
Käsityöläisten joulutori on avoinna la-su klo 11-18.

Seuraa Tapahtumakalenteria tarkempia vuosittaisia tietoja varten.

Käsityöläisten joulutorin tunnelmaa vuodelta 2019. Kuva Suomen käsityön museo (SKM) (Craftmuseum.fi)

Käsityöläisten joulutorilla tuotteen tekijä ja käyttäjä kohtaavat. Kuva Suomen käsityön museo (SKM) (Craftmuseum.fi)

Haluatko päästä myyjäksi Käsityöläisten joulutorille?

Kurkkaa ohjeistukseen käsityöläisille.

Suomen käsityön museon info