Suomen käsityön työpajoissa löytyy tekemistä niin pienille kuin suurillekin persoonille.

Omalla tutulla porukalla käsityöjutun tekeminen on hauskaa! Porukassa sinäkin voit innostua uusista ja helpoista käsitöistä.

Järjestämme tilauksesta työpajoja, jotka mahdollistavat oman tekemisen ohjaajan opastuksella. Pajassa ei tarvita aikaisempaa käsityökokemusta, sillä tärkeintä on viihtyminen ja yhdessä tekeminen. Kaikkiin pajoihin sisältyy lyhyt opastus näyttelyyn, ohjaus työpajassa ja materiaalit. Paja kestää tunnista kolmeen tuntiin porukan käytettävissä olevan ajan ja valitun teeman mukaan.

Räätälöimme pajan sopivaksi niin työ- kuin polttariporukallekin tai voit valita valmiin paketin linkeistä! Ota yhteyttä niin sovitaan pajan sisällöistä tarkemmin. Pajaan mahtuu työskentelemään noin 8-12 henkilöä kerrallaan.

Vuoden mittaan järjestämme ohjattuja yleisötyöpajoja eri teemoista osana museon tapahtumia. Voit kurkata löytyykö sopivaa toimintaa museon tapahtumakalenterista

Tilattavien työpajojen hinnoista enemmän palveluhinnastossa

Työpajojen varausehdot

Työpajat on varattava vähintään kaksi viikkoa etukäteen.
Työpajan voi perua veloituksetta 5 vuorokautta ennen varattua aikaa.
Tilattu työpaja veloitetaan joka tapauksessa, mikäli sitä ei ole määräaikaan mennessä peruutettu. Tarkemmat varaustiedot kunkin työpajapaketin kohdalla.

Työpajatiedustelut

Suomen käsityön museon info
craftmuseum.info [at] jyvaskyla.fi
Kauppakatu 25, 40100 Jyväskylä