Hyppää pääsisältöön

Voit suodattaa hakutuloksia valitsemalla halumiasi suodattimia vasemmalta.

Kävijöiden odotukset on ylitettävä

29.03.2022
Jyväskylän MM-ralli ja bisnestapahtuma Nordic Business Forum tähtäävät kokemukseen, joka saa kävijöiden odotukset ylittymään. Jyväskylän MM-ralli haluaa olla helposti lähestyttävä ja elämyksellinen tapahtuma. Nordic Business Forumissa tarjotaan kivikovaa sisältöä, josta johtajat voivat ammentaa omaan johtamiseen.

Miten suuret kansainväliset tapahtumat onnistuvat synnyttämään positiivisia asiakaskokemuksia niin, että kävijät palaavat tapahtumiin vuosi toisens

Kuva
Petteri Nikkanen ja Tiina Lehmonen AKK Sports. Kuva viestintä

Jyväskylän kaupunki osaksi valtakunnallisen Tapahtumateollisuus ry:n toimintaa

03.03.2022
Jyväskylä on vilkas ja monipuolinen tapahtumakaupunki. Jyväskylä on liittynyt vuoden 2022 alusta tapahtumaelinkeinon keskusjärjestön Tapahtumateollisuus ry:n yhteiskunnalliseksi jäseneksi. Jäsenyys vahvistaa Jyväskylän asemaa tapahtumakaupunkina ja sen kautta luodaan uusia mahdollisuuksia paikallisten tapahtumien kehittämiselle.

Tapahtumateollisuus ry on tapahtumaelinkeinon keskusjärjestö, joka toimii yritysten ja alan toimijoiden muodostamien yhdistysten ja muiden tahojen

Kuva
Hiihtajat neljan vuoren hiihto massalahto. Kuva Touho Häkkinen

Linkin palvelutarjonta säilyi kohtuullisena koronavuonna 2020

28.01.2021
Paikallisliikenteen matkamäärät laskivat Jyväskylän kaupunkiseudulla viime vuonna noin 37 prosenttia. Matkamäärien dramaattisen laskun takana on arvatenkin korona ja sen mukanaan tuomat liikkumisrajoitukset.

Yhteensä paikallisliikenteellä tehtiin vuonna 2020 noin 4,9 miljoonaa matkaa, joka on 2,8 miljoonaa vähemmän kuin vuonna 2019.

Asiasanat:  
linkki
joukkoliikenne
2020
Kuva
Linkki ajaa talvimaisemassa Säynätsalossa. Kuva Jiri Halttunen